FAQ

FAQ KV Sport  

Bestellen:  

- Hoe verloopt het bestel proces? 
U kiest een artikel uit de webshop en rekent af. Vervolgens krijgt u een bevestingsmail van uw bestelling. Wanneer uw bestelling aan de bezorger wordt afgegeven, krijgt u wederom een email met track- en trace code; hiermee kunt u uw bestelling volgen.

- Wat zijn de verzendkosten? 
Verzendkosten bedragen EUR 4,95.
Bestellingen boven EUR 50, worden gratis verzonden.

- Zit er garantie op de producten? 
Elk artikel heeft een garantie van 2 jaar.

Betalen:  

- Wat zijn de betaal opties? (Ideal, Creditcard, Klarna, Giftcard)
Amex, Apple Pay, Bancontact, GPay, iDeal, Maestro, Mastercard, Paypal, Shop Pay en Visa.

- Hoe gebruik ik een kortingscode?
De kortingscode kunt u tijdens het afrekenen plaatsen in de kortingscode veld.

Aflevering / Verzenden:  

- Hoe vind de aflevering plaats?
DHL levert uw bestelling op de door u aangegeven adres. In de bevestigingsmail krijgt u ter indicatie een tijdsperiode wanneer bezorging plaatsvindt.

- Is het mogelijk om de bestelling op te halen? 
Het is niet mogelijk om de bestelling op te halen.

- Hoelang is de verzend tijd? 
De verzendtijd is maximaal 2 werkdagen.
Houd rekening met 1-2 werkdagen extra levertijd voor bedrukte artikelen. 

- Kan ik mijn bestelling volgen? 
Jazeker. In uw bevestigingsmail vindt u een track- en trace code, waarmee u uw bestelling kunt volgen.

Retour:  

- Kan ik zonder overleg iets retour sturen? 
Uw tevredenheid is ons topprioriteit en als wij daarover in contact treden, dan zoeken wij in overeenstemming naar de meest geschikte oplossing. Als u een artikel(en) wil retourneren, vernemen wij dat graag via email op support@kvsport.nl. Via email spreken wij dan af hoe het retourneren plaatsvindt. 
Bedrukte artikelen kunnen wij helaas niet terugnemen.

- Wanneer mag ik producten retour sturen? 
U heeft 14 dagen bedenktijd. In die tijd mag u zonder opgaaf van reden uw bestelling(en) terug sturen. Graag zijn wij benieuwd om uw ervaringen, zodat wij samen tot de meest geschikte oplossing kunnen komen en onze fans en supporters nog beter van dienst kunnen zijn.

- Wie betaalt de kosten van het retour? 
U betaalt de kosten van het retour.

- Wanneer krijg ik mijn geld terug? 
Wij streven ernaar uw aankoopbedrag binnen 48 uur terug te boeken. Mogelijk heeft uw bank daarna nog wat tijd nodig om de boeking te verwerken. Graag verwijzen wij u naar uw bank voor meer informatie.

Overige:  

- Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen? 
De bestelling kunt u niet wijzingen. Email ons op support@kvsport.nl, om alvast het retour te regelen.

- Zijn mijn gegevens veilig? 
Uw gegevens zijn veilig. Wij verkopen uw gegevens niet door aan derden. Als laatst hanteren wij de regels van de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG).

- Hoe vallen de maten? 
Er komt een maattabel bij, waarmee u uw eigen maten kan vergelijken.

- Zijn er algemene voorwaarden? 
De algemene voorwaarden kunt u hier vinden.

- Mijn vraag staat er niet tussen. 
U mag uw vraag mailen naar ons support team op support@kvsport.nl.

- Op welke tijden is de klantenservice bereikbaar?
De klantenservice is beschikbaar op de maandag tot en met de vrijdag van 09:00 - 17:00.

- Komt er een klanten account? 
Nee.

- Hoe kan ik partner worden?
Mail ons op team@kvsport.nl en wij bespreken de mogelijkheden.